Vissza a főoldalra
Folyamatoptimalizálás és automatizálás | Mortoff Folyamatoptimalizálás és automatizálás | Mortoff Folyamatoptimalizálás és automatizálás | Mortoff
Üzleti folyamatok optimalizálása és automatizálása

A vállalat hatékonyságát jelentősen csökkenthetik a nem áttekinthető és követhetetlen üzleti folyamatok. Ilyen esetekben válik szükségessé egy automatizált workflow rendszer bevezetése, melynek segítségével optimalizálható a dokumentumkezelés, valamint transzparenssé és könnyen követhetővé válnak a kapcsolódó munkafolyamatok.​

Transzparens
Átlátható működéssel az üzleti kockázatok csökkentése
Kontrollált
Komplex üzleti folyamatok vezérlése, kontrollja
Hatékony
A hatékonyabb működéssel az ügyfélelégedettség növelésre
Szeretné jobban átlátni vállalata folyamatait?

Szeretné jobban átlátni vállalata folyamatait?

  • Nincsenek dokumentált szervezeti folyamatok?​

  • A munkavégzés kevéssé hatékony?​

  • Rendszeresek az adathibák és pontatlanságok?

  • Mindenki túlterhelt, kevés a munkaerő?​

  • Az információk hosszas keresgélés után kerülnek elő?

Automatizálni jól strukturált, logikus, hatékony folyamatokat érdemes.​ Célunk ügyfeleink értékteremtő folyamatainak optimalizálása és informatikai támogatása a Mortoff Business Operations Platform (BOP) folyamat automatizáló szoftverrel.

A megoldás

A Mortoff BOP egy magyar fejlesztésű, erős beépített workflow motorral rendelkező digitalizációs platform, mely folyamatosan bővülő, gazdag funkciókészlettel és előre elkészített ágazati megoldásokkal támogatja az alkalmazásfejlesztést. A platform folyamatosan bővül, az előre elkészített ágazati megoldások száma és funkcionalitása évről évre növekszik.

A BOP digitalizációs platform, mint BPM (Business Process/Workflow Management) eszköz, lehetővé teszi a teljesen digitalizált, optimalizált működést. Az eszköz célja a vállalati folyamatok támogatása, ellenőrizhetővé és költséghatékonnyá tétele azok automatizálásával. 

Üzleti megoldások

Az egyedi megoldások mellett a platformon kész alkalmazások is elérhetők, amelyek akár azonnal használatba vehetők vagy igény szerint módosíthatók:

  • HR és személyügy
  • Értékesítés
  • Beszerzés
  • Iktatás
  • Dokumentumkezelés
  • Számlakezelés
  • Raktározás és logisztika
  • Projekt és kapacitásmenedzsment

Előnyök

A Mortoff Business Operations Platformra épülő technológiával és egyedi fejlesztési módszertannal minden eddiginél gyorsabban, olcsóbban és könnyebben készülhetnek személyre szabott üzleti alkalmazások. 

Újra felhasználhatóság
Robusztus funkcionalitás
Monitorozás​
Könnyű integrálhatóság​
Platform függetlenség​
Riportolás​
Vizuális modellezés​
Bővíthetőség​
Dokumentum- és tartalom kezelés
Standard és ad-hoc folyamat definiálás
A BOP digitalizációs platform

A BOP digitalizációs platform

Mit jelent a BOP digitalizációs platform?

A BOP digitalizációs platform egy olyan innovatív szoftver, amely a hagyományos, manuálisan kódolt programozás helyett, grafikus felhasználói felületeken és konfiguráción keresztül, az alkalmazásszoftver létrehozásához használt fejlesztői környezetet biztosítja. Komplett alkalmazások hozhatóak létre benne, de nagyon speciális esetekre valamennyi kódolást is igényelhet a fejlesztés.

  • A digitalizációs fejlesztői platformok csökkentik a hagyományos manuális kódolás szükségességét, lehetővé téve az üzleti alkalmazások gyorsabb és költséghatékonyabb létrehozását.​

  • Szintén gyors reakcióidő az időközben szükségessé váló változások lekövetésére.​

  • Új termék bevezetése esetén rövid piacra kerülési idő.​

  • Az elkészült alkalmazások a meglévő rendszerekkel könnyen integrálhatóak.​

  • Nagyon rugalmasan alakítható és skálázható.

A Mortoff BOP üzleti szempontból

A folyamatok optimalizálásának, majd ezt követően automatizálásának köszönhetően a Mortoff BOP bevezetésével a szervezeten belül megvalósul, hogy:

  • A feladat-, felelősség- és hatáskör kialakítás egyértelművé válik, így a munkavégzés átlátható és ellenőrizhető​

  • Optimalizáltak és nyomon követhetőek a dokumentumkezelési folyamatok (ajánlatok, szerződések, tenderanyagok, számlák, okiratok, stb.) ​

  • A munkához szükséges adatok mindenki számára elérhetőek​

  • Irodán kívül is hatékony a működés​

  • A vállalat egyedi működése könnyen, gyorsan kialakítható​

  • Az adminisztráció nem lépi túl a szükséges és elégséges mennyiséget, ezért leegyszerűsödik a belső működés​

  • Nincs felesleges, manuális, adminisztratív folyamatlépés, aminek köszönhetően a munkatársak értékteremtő munkára tudnak fókuszálni​

  • Az üzleti területek, szervezeti egységek együttműködése megfelelő, így nő a hatékonyságuk​

  • Jól kialakítottak és irányítottak a döntési mechanizmusok, a meetingek és a kommunikáció, melynek eredményeképp a folyamatok gyorsak és a szervezet növelheti sebességét, hatékonyságát.​

A Mortoff BOP technikai szempontból

A Mortoff BOP az elmúlt években számos ügyfélnél (nagyvállalati ügyfélnél is) bizonyított már.​ A rendszer​:

  • Esemény- és folyamatvezérelt megközelítésű​
  • Könnyen elsajátítható és kezelhető folyamat automatizációs rendszerre  épül​

  • Előre beépített folyamatsablonokat, folyamat portfolió- és folyamatverzió kezelést, és újra felhasználható részfolyamatokat tartalmaz​

  • Támogatja a szofisztikált jogosultságkezelést, a felhasználói szerepkörök megadását ​

  • Támogatja a látványos statisztikák, riportok készítését​

  • Lehetőséget biztosít több nyelv használatára​

  • Könnyedén integrálható bármilyen informatikai rendszerbe

  • Eszközfüggetlen, biztosítja a mobil elérést​

  • Operációs rendszertől és gyártótól független​

  • Lehetővé teszi az alkalmazás-konszolidációt​

  • Skálázható, rugalmasan alakítható a különböző méretű vállalatok igényeihez​

  • Megnyerő, könnyen érthető és felhasználóbarát felülettel rendelkezik​

Blog

Szakértői cikkek

Kimenő számlakiállítás robotizálása
júl
29
2020
Kimenő számlakiállítás robotizálása

Agráriumban tevékenykedő multinacionális ügyfelünk a pénzügyi terület folyamatainak támogatására kérte az alábbi  szoftverrobotot, melynek feladata a napi számlázás támogatása adatok begyűjtésével, rendszerezésével, számlák elkészítésével és elektronikus aláírásával, illetve ügyfeleknek való kiküldésével.

Bővebben
RPA - robotokkal csökkentett kockázat
nov
06
2019
RPA - robotokkal csökkentett kockázat

Egy innovatív technológia, aminek révén könnyen automatizálhatók az ismétlődő, szabályalapú és tetszőleges komplexitású üzleti folyamatok, feladatok.

 

Bővebben
Vodafone
Union
Tsystem
Trumpf
Profession
OTP Bank
Mol
KPMG
Knorr-Bremse
Groupama
Generali
Cora
Bosch
Budapest Bank
Whale Cloud

Elérhetőségeink

Kérdése van? Munkatársaink rendelkezésére állnak!

Kollégáinkkal az alábbi elérhetőségeken veheti fel a kapcsolatot:

Cím
1138 Budapest, Dunavirág u. 2., I. torony, 3. emelet
E-mail
bop@mortoff.hu
Telefon
+36 1 319 55 11
Küldjön üzenetet!
A kérdéseit vagy észrevételeit e-mailben is elküldheti. Kollégáink az Ön által megadott e-mail címre válaszolnak, így kérjük ellenőrizze a megadott e-mail cím helyességét! Arra törekszünk, hogy a lehető leghamarabb válaszoljunk. Köszönjük a türelmét!
REACH
Nintex
Microsoft
IVSZ
ISO9001
ISO27001
UiPath
Innoskart
ISTQB
Inflectra
What is Digital Process Automation?

Digital process automation (DPA), Robotic Process Automation (RPA), Business Process Management (BPM)…making sense of all the latest process buzzwords.

Read more
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabjuk a tartalmakat és reklámokat, hogy működjenek a közösségi média funkciók, valamint hogy elemezzük a weboldal forgalmát. Bővebben a "Beállítások" gombra kattintva olvashat.
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabja az oldalon megjelenő tartalmat és reklámokat.